Arg.

Blir lite sur när jag läser smsen igen, Jag frågade inte om att få veta nått?
Och om jag inte frågar, Tror du att jag fortfarande är nyfiken eller?
Är du stolt över det?
Är du stolt över dig själv nu?
Har du kul?
Lever du det liv du alltid velat ha?
Eller är du fortfarande lika bra på att vara teaterapa?
Så jävla trött är jag på dig och på din skit, 
Full av skit och skryt är du,
Sånt hatar jag mer än när folk kommer sent till en bestämd tid,
Långrandig och tråkig, Jobbig och skrytig
Fan va trött jag är och har blivit på dig.....Jesus Christ.

Berättar man inte om kunskapen man har så tror folk att man är dum, Men Du blir bara överdriven
Du tror högre om dig själv än om andra och det syns, eller jag ser det iaf, Direkt. Det liskom Lyser överskattning om dig
rika barn leka bäst.. Men det värsta som finns (behöver ju inte ha med dig och göra, får du ju avgöra själv)Är när folk som har pengar, Verkligen visar att de har det, och lägger ut pengar på ditten och datten så det syns, det är bara snobbigt, Bratigt, Äckligt Översittigt (Eh?) Linjen mellan generositet och att "Visa cashen" är hårfin, Att man skryter om att man har pengar är ju inte roligt för någon tycker du inte?

Jag vill till norrköping, Men fan, jag är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0