Gah!

Vilken onsdag, jag fick skjuta upp mit matte prov till nästa veck a(thank god!) så nu har jag et + nätver+ visio uppgift + dokumentation+ apu logg o göra:P haha och imorgon så ska jag göra en svenska uppgift :( Bajs.. mycket nu, ska prata med Andreas om när visio grejjen ska vara inne, bara vi inte ska vara klara med IT Samordning denna terminen då dör jag! :|

Va me annika pannika idag, sen hängde lite annat bästa folk!

Ironisk dag, men ändå så bäst,
Ritade en grej, tänkt som tatuering i nacken ovanför skuldrorna

Finns bilder på den utan det där svarta som slingrar sig med.
Gar tagit lite inspiration från vssa saker

A bärsta ironiska saken idag då!, kom ner till spårvagnen, hann precis dit skulle trycka på knappen så dörrarna öppnas, o så åker den! asså, grr, jag vart skitförbannad, och jag kund einte sparka ner nått heller, för det kom en massa människor precis efter som hade försökt springa... gah!. Sånt händer alltid mig
Se vad som händer  helgen, har en del grejjer planerade på  fredagen,lördagen är fri och söndag kväll.

Vi få se, vi få se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0