Gäsp

Näsan rinner, Nyser som ett herke,  Ögonen tåras, och ont i halsen har jag.
Fuck jag är sjuk
Kommer nog va hemma Måndag och tisdag, göra lite visio ist, och träna på Datakom. Onsdag måste jag gå, Då har jag matte och så har jag chans att få G i Algebra C sen. Mycket och göra nu,

Ska iväg till Micke och hämta mina saker som är kvar där sen två månader tillbaka..Shit
Vill ha myskväll med Vin, film, tända ljus, lite godis (A), aw...

JAHA... så fick man huvudvärk med!!!!!!

Mäh, ensam oxå, vill inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
*gnäll gnäll*

Bästa igår då!
Jag: Du gnäller så jävla mycket om så lite
Robin: Ja, jag är en rktig gnällkärring
Jag: du är fan gnälligare än mig på speed

De va lite rolit iaf, alla garvade, jag äger alla på kortspel. LOL
Bra kväll igår, kunde väl slutat bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0