Grattis

Grattis Benne  på 18 årsdagen hoppas den blir bra! :)


kollar på JVM, råttorna låter och allting är typ frid o fröjd, problem med vänsterhanden bara igen på grund av ryggen förstås.
grymt ont i nacken oxå, shit hur ska jga överleva detta :P
Och folk klagar på att sjukvården är dålig, naprapaten är dåli kiropraktorn r dålig så de bokar en ny tid och får samma resultat, man ta ett benmärgstest får inget svar, man tar otat med en privat läkare fr att man inte vntar på magnet rötngen, i 5 månader, jag har min tid den 2 januari, fy fan..

Jag har väntat sen  augusti på min tid, uner den tiden har jag stretchat och tänjt, tränat lugnt, och ryggen bliit bättre, Så kompis, jag tror du är lite övertränad, man kan inte vvara smärtfri ämt, tränar man lika mycket som du och på gym så är det väl förståelit om du är övertränad.. tycker synd om dig för sånt är inte skönt

Idag så har jag sknackat med emilie, och allting blev lugnt igen vi hade båda gjort fel,  så från och med i januari blir det bara utgång två dagar i månaden, och inte samma helg, har annat o stå i nu :) någon mycket bättre, om det ens blir någonting, ska frsöka ta extrajobb, ja jag har en hel del nyårslöften och ta tag i .. imrogon ska jag ämta mina pengar av linda, hon skulle kommit med dem idag men nehej... gjorde ju inte det, får ta det improgn,

Mitt tangentbord är  trasigt, masssa smulor under knapparna... lol
Ajja hej så länge

Kommentarer
Postat av: Benne

Tack så mycket steffi :D

2008-12-27 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0