håhåjaja

Känner mig splittrad, vilket är förståeligt, men n får jag bestämma mig, och det har jag gjort, fnderat idag, nu är det fan 10% som gäller

Men folk kan ju inte fatta att man inte känne fö så jävla ycket nu och sne nä dem stå  skike på en och de inte lyssna r på vad man säger så är det klart att man bli cp sur och skite i allting, Det är illa av ens kompis att skälla ut någon som fan har bett två personer hålla käften och sluta tjaffsa, OM NI BÅDA HADE KNIPIT KÄFT SPECIELLT DU, SÅ HADE DE FAN INTE BLIVIT SÅHÄR.... det tror jag du fattar, emn du är så jävla en vis och DU ska ha rätt hela tiden och DU  ska ha der si och så  och det är du du du......
Jag pallar inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0