Hockey på tv

Sitter och tittar på hockeyn, Gamla LHC femman, yao. Håkansson har gjort det, Weinhandl har gjort det. 
Gött gött, Bytte ut Modig mot Backlund, Bra gjort. Så kanske det blir lite ordning :P va inte modigs dag idag, Kunde väl ha sluppit o varit det när LHC Mötte lule sist, 

Jaha, Svensk Utvisning IGEN.... Lol:

Städat rummet igen, nu äre julfint, verkligen, ska hitta kludd, eller Nålar, sen ska jga sätta upp lite Planscher så det inte ser alldeles kalt ut i rummet, Ska bädda nytt i sängen med Vita siden sängkläder blire, 

Julavslutning imorgon. Vad ska man ha på sig?, Ll, Min svarta jeans jag fick tillbaka i Söndags och den vita tunikan jag köpte i Göteborg på Rut m.fl.  Nästan så mna vill åka ner dit igen ^^, Funderar på om man skulle ha samma kläsel på nyår? mm kanske.. :P klackat blir det imorgon iaf :) INte den svarta Skinn stövlarna som var dyra utan mer, Dem med snörning, Ska kira en bild så ni får se, men det blir senare, Hra massor att stå i nu!

Ska vara med Sötbollen ända till på tisdag eventuell måndag :)dast tisdag är bättre, eftersom att jag ändå ska köpa julklappar,

Ajja, nu ska jga kirra mat, Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0