HTML

Hade lite tråkigt förut ikväll, Så Jag satte mig för att koda om lite på bloggen, Tyckte det vita var så tråkigt, Denna var den Stilmall som var enklast att koda, - Jag litar inte riktigt på att Lägga upp egna bilder och gör aen egen mall, Med tanke på Att jag inte är speciellt skillad, Men det funkar väl, Lägger upp Scrren prints på Före och efter, Hade en version i Svart med,
Men, jag tyckte mer om orange, KANkse attt man skulle harött ochg Vitt, Men palla steretype-jul. JAg ska va udda, Precis som färgen orange,... Men det finnns mycket och jobba på När det gäler desginen och färgerna, Hovern är inte OK, Och så,

Så vil du ha enklare hjälp så be mig :D
Jag ska göra ett Jul-löfte, Att skriva lite snllare saker på bloggen, blicka framåt, det är ju trots allt bara snart fem månader kvar till studenten,  Nedräkningen börjar efetr nyår :), Lägga undan pengar så man har råd med studentveckan, INte kul och bara ha ful-öl, eller spolarvätska Liksom, På nyår, blir det nog bara lite cider, Och inte så många man brukar ta innnan utgång annars,
men som sagt börjar tröttna på det där lite,  Emilie Undrade vad jag skulle göra på Juldagen, Det är ju utgång för de flesta då, Lite happenings på hotellet och Kristallen, Men jag ska nog va hemma och äta tryffel, Dricka ful-must och äta skinka,  INte bra allt för ofta, För mig har alltidjul vart en lugn tid, utan alkohol, inte ens i glöggen, så ska det vara, iaf ett par år till, , eller ja, så länge man kommer fira det hemma hos mamma,  Blir väl Hugos I Norrköping på nyår med, 
Kul Kul, Jag och Nördarna :DMan kan ju inte protestera när någon säger nörd åt en, - för då säger man emot sig själv, Nästan så att det blir äckligt oetiskt, Bara för att mna går på det som en gång var IT_gymnasiet, men nu realgymnasiet, men man går IT-programmet, så

Ska ta fram en Logga åt ett företag innan februari,  men har några ess i bakfikan :D, Hoppas väl på at det blir ågon schysst marknadsföringspost där eller nått sen, schysst med lön och så, och absolut jobb nu när det är som det är,

man kanske skulle ha en tratidtion och  hålla sig vaken  ett helt dygn vid jul, - OKej inte så bra då man blir äldre och ska hålla på och ha ungar och så. klockan är jussnart fem, sett tre avsnitt av Andra avenyn,  och Första avsbnittet av "Ståupp" haha fy fan va bra de va :P hitta inget på webb tv, emn men, ska nog kolla om mna hittar något nytt program med S.O.S Familj, när brukar det gå?, Onsdagar? Jag har EN preset kvar att slå in,Tessans pressy en moshabelly grej :P svingullig, hoppas hon blir glad, eller ja, om nått år så kommer hon underfund med känsln av att bajja så, inga större förhoppningar där, även fasst jag tror på att de tre första åren kan vara avgörande i uppväxten de tio första åren,  men men, Sånt där psykologi snak tar vi en annan dag HIya!

Kolla btw på lite k-1 idag najs vare :D, blev sugen på att börja boxas eller typ kamsport, har vart sugen på karate och judo sen jag va tio :P, , värsta är ju att jag har så dålig rygg, klarar ju knappt ett fall i handbollen så hur dskulle de där gå, ven fast det är mjuka mattor, Ajja fallteknik är en anan del man lär si i kampsport INTE i handboll...

nu ska jag hitta på nått, koda lite mer html, eller så : Massa härliga julkramar från värsta nissen :)
Bilderna ja :)
före                                 
                                       efter                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0