Julafton

Sitter här, helt proppad med mat, och godis, och clementiner,
Fick ett par ökenråttor, men ve o fan om de ska hålla på  låta mitt i natten, (ja ja, jag har öronjproppar men ändå)
Druckit mig mätt på julmust
satt och sov igenom halva kalle, (aldrig gjort förr, men någongåbng ska vara den första)
Emilie Ringde och sa god jul och undrade om vi skulle dela på en vinflaska (Blir säkert california white) imorgon och Mysa till det lite, Jag vet inte, kankse ska sitta hemma , eller nått, inte så sugen på att gå ut och träffa folk på juldagen, även fat det kan ses som att man firar jul med sina kompisar,

 Ska träffa linda och få tillbaka mina pengzar iaf ): 180 spänn  gött, tur att någon kan hålla vad de lovar iaf såhär i juletider.

Nja, nu ska jag spela ,ite gitarr tror jag. MÅSTE komma ihåg att köpa plektrum, när jag är i norrköping nästa gång.
Nu ska jga tydligen iväg och träffa emilei, Och he till hennes kat och ge henne mat,, Vi hörs sen, Ha en fortsatt bra Jul :)
för de ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0