Mäh

Ursäkta för de föregående inläggen, emn jag blir så känslig när jag blir sjuk :S får försöka lägga band på mig nästa gång, men et kändes verkligen sådär..
fi fan

Sitter och lirar Zelda nu, klarat vettentemplet, (använde walkthroug tihi^^)
Ska väl ta ner några andra gulliga emulatorer. :)] så jag har nått o göra om dagarna nu bär man e sjuk..



Låg förresten och kollad i lite broshyrer om högskola igår, Precs som när vi var på saco mässan fastnade jag för Skellefteå,
Bostadsgaranti, 1800 - 1900 för en möblerad lägenhet med kabeltv och Bredband, Nära till det mesta, Bra program, Det är inte så stort, Förhållandevis billigt, Snö garanti. Vad emer kan man säga, 

vore ju bäst om jag kunde jbba ett år och spara ihop pengar så flyttlasset kan följa med up med kläder, böcker och annat skit. Fast Oavsett hur det blir , så vet jag att jag kommer få åka dit själv :/

Som sjuk så har man ju grymt lätt att bli förbannad å något och mitt offfer vart precis den stackars lilla osthyveln. Den kunde inte ens skära i osten, så himla arg blir jag ...
En annan grej är att JAg är ju laktoskänslig, Men ost funkar, fast inte i stora mängder. och laktosfri ost är hur himla ruggigt som helst... bläh! hård och äcklig... fifan

Och jag vill börja dansa, Salsa eller samba, haha, eller typ bugg, Eller något annat skojjigt, dok känner jag mig genom dum, genom att bara dansa vals med nån tjejkompis....Lol, Får väl prata med malin eller frga någn som kan lite moves ;)

Fick precis ett sms där det stod "Hej, d har gått ner några kilo va, Ser bra ut" a från okänt nummer, hahah, jag tänker INTE svara Äckligt.. Äckligt Äckligt...
Kommer i min svartvita klänning nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0