Möff

"Dream A dream And look up what you seeeeeeeeeee"
eller nått sånt, 
A, Här sitter jag och är hungrig, Inte ätit ännu xD

Mys Mys Mys, MYS. ^^,
aw.

ajja Busresan hem, Den gick ju bra, Fick sitta o prata med två ungar Två små fyraåringar (va ett helt dagis på bussen) Aw, Dem va så söta :P
Sen var det ju äckelmannen på bussen med, haha, Satt o läste P-tidningi bussen, Mitt i bland barnen, Jävla Äckel.När jag kom hem till finspång så, gick jag upp till Tandläkaren, medans jag satt på bussen så bet jg lite på Mp3 spelare, Och igår så var det nått hårt  min Chebablulle, Så jag fick Svinont o va tvngen o gå  boka en tid för undersökning((Fuck har glömt bort hur man stavar xD), Men de hade inte öppet. Lol...
Så jag tog lokalbussen hem,
väl på bussen fick jag sms, om Konsert inne i stan ikväll, Ja det stod ju i mitt horoskop att något spännande skulle komma under eftermiddagen, och att man skulle släppa allting annat o ta chansen, Får väl e om någon kan köra, Så får man väl följa med, eller nått. "och var inte så feg" - Vad skulle kunna hända där? :P, Jag har liskom mitt på det torra så:P

Nej, nu måste jag äta,INNAN jag förgås, Iofs, handboll ikväll, Ska jag , träna, Se på tv, Eller gå på konsert :P
Nu vart det svårt, Match på Lördag mot Västerås. Kul Kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0