Otillräcklig

Var hos linda en sväng, åklte sen hem till En kompis och kollade på tv och åt en macka.
Efter jag hade vart hos Linda en stund åkte jag ner till centrum, och träffade emilie, Vi var på kristallen och ettan
Hela tiden så kändes något fel, Ända sen jag åkte hemifrån, Deppig, trött,  och såg inte fram emot kvällen

Jag bara satt och glodde, märkte inte ens att folk ville snacka med mig, eller att de ville bjuda, Jag sket i det, Dels änner jag mig stadig  det jag har, men så var jag deppig och hade takarna på annat. Har inte vart ute på fyra veckor snart, Men jag fanns där för Emilie, Som var lite deppig
jag finns alltid där för folk,  Och de finns där för mig.

Jag som sagt kände mig ottillräcklig deppig, Dissad, obetydelsefull, Dålig, Äcklig.
Jag och emilei bestämde att "nu går vi hem"
Det hela slutdade med att jag står och Storgråter i armarna på emilie, på centrum utanför ettan, För att jag känner mig så, Otillräcklig, deppig, Dissad, obetydelsefull, Dålig, Äcklig. och för att inget går min väg, blir som ett dass, Skiten fylls bara på hela tiden, Jag umgås inte med emilie som jag gjorde förr, För att jag hinner inte, senaste veckan har jag inte orkat, och kommer nog inte göra det nästa heller, Och jag vart besviken på mig själv för att jag svek henne och ör at jag ville hem, och göra läxor mitt i natten, och var stressad för att sova, för att kunna hinna plugga imorgon.
Nu har jag huvudvärk, för jag vet att det är mer gråt som vill komma ut, Men det är inte ofta jag gråter,
"en flicka som är stark"

Gör allting bra igen, och spola tillbaka bandet, så det stora misstaget inte upprepas, Det är det som rubbat allting....

Jag vill ha dig här :/ Hålla om, krama och mysa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0