såja.

Precis som i Mellanstadiet och högstadiet så tävlade i vem som kunde sjunga bäst, Självklart vann vi båda då, eftersom att, du är sopran, och jag har en mer tenor-aktig röst, Sen när vi hamnade i samma band, Du på Elgitar, jag på bas, och vi båda på sång jag tänkte "hur ska det här gå", för seriöst, så trodde jga inte att det skulle funka, Men nu gjorde det de. Eftersom vi fick köra på varandra och backa-up. När du sjöng, Köra jag med mörk röst, Och vice versa.
Dagen efter var det skolavslutning (dagen efter vårt första framförande) Och jag steg fram med solo sång, och spel på flöjt. oavsett vad som kom emellan så tvälade vi alltid, I skolarbetet (din jävla naturvetare! :D), i Musik, i Syslöjd, I tyska,

Nu på gymnasiet har vi inte setts så mycket, well, Jag vet att du har fått sjunga på luciakröningarna två år i rad nu och ag har missat båda, men jag har ju gjort mina grejjer, fast de smäller ine lika högt, fast mitt är lika sopranigt, så det är klart attt ja inte uppnått det, men ändå, Siter här och ryser och funderar på hur det skulle vara o höra dig sjunga o helga natt i kyrkan, Lovely? Indeed, Får nöja mig med att lyssna på Sanna Nielsen så länge, men nästa gång, får du säga till :)
någon gång kommer vi nog mötas igen och racea mot varandra.

Vi kommer nog alltid att tävla mot varandra, Fast vi inte vet om det.


Dagens låt;
Stanfour - In your arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0