Söndag.

Dags o börja städa, och göra mat, Är hur hungrig som hlst, det blir nog pomme o korv, haha! :P
Jag måste hitta min mp3, Annars så blir det inte lätt.  Det var massa bilder på den och skoldokument.
Btw, hitta en dosa general precis, Najs. det blir bara den sen får man försöka sluta,  trappa ner lite lagom, hae lite svårt o sova, vanade av att jag tänkte på räkningar, Fick de ifredags, som måste vara betld innan den 22. Ska maila o fråga vad det är för jävla cp räkning dom har skickat till mig, jag har inte beställt något för 351 spänn,  det viktigaste o betala blir iaf mössan,

ska till ikea någon dag sen när jag fått pengar, och köpa lite julklappar. :) nahe, om man skulle börja och städa då, har kollatt på "what happens in vegas", jättebra film:D

Match igen på tisdag, får se om man år vara med,de e mot katrneholm,  där kommer nog första poängen, ajja
Ajsuet,  jag vill bara ha en grej till jul, nej två, fast, den andra, är inte så himla bråttom med :P Jag víll ha ne parfym, "Lovely" av Sarah Jessica Parker, värsta nam namSå vet ni det ;) (A) hej så länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0