Voff

Har Samlat ihop alla strumpor och hittat alla likadana resten har jag slängt, så nu får vi se hur länge jag går med maka strumpor.. Blir sånt himla gnäll annars ;)

Ska nog träffa annika sen, Se om hon har tid en stund
Nätverksprovet kommer jag säkerligen få göra efter lovet, Shit, emn jag oppas jag får MVG så jag inte sänkt mig nu till VG :(  på en månad

Bara för att N ska få se hur lika / Olika jag och Min tvillingbajs är så lägger jag upp lite bilder =)
Detta är jag                                          En liten Höstbild :)

Rose-marie till vänster och jag till höger, Lika som bär, Lr hur?ska försöka ta n bild på oss när vi va små, Ingen scanner, och ingen DK, De får bli mobilen :P



Kan ni gissa vem som är vem? :D
Ajja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe, Och läsa lite om Studentlivet i Skellefte :P
Inget är ju bestämt, vi får se hur det blir.
Allting beror på programkurserna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0