hähä

Skola imorgon dårå. ka-ching..plingeling..tingeling
Tråkigt man kan ha det, "jag löper" så har det vart hela veckan lång.. Kaun jåå säjja däijj
Just nu är jag seg, svettig och trött...

Kom o tänka på att dialekter är väl de bästa vi ha.. VAd skulle jag vara utan att rätta oscar varje jävla gång han säger "scheks" iställer för kex? blir ju fan dum i huvudet... men det är väl som när han reagerar på att jag säger "nae, Sju " och typ " ta dän nen när" som typ lätt kan översättas till "ta bort den där" , men som sagt, dialekter är fint göttperpektiv på allt med, man känneratt man slipper höra den där bonniga jävla Östgötskan hela tin'

Ajja idag har la inte så mö hänt sökte ett jobb, på nått ställe som ska öppna vid kampenhof, nära o bra ju.
Måste säga att även fast ja inte fått nå slaganfall så kändes de som jag fick ett inatt. gick upp o öppna fönstret hade somna med byxor på mig.. Lol? svettades som fan o trodde att fönstret var öppet, måste vart ful eller nått igår :S eller bara jävligt trött, kändes som det senare alternativet, iaf sen när jag lagt mig i sängen så ba kändes det som om jag fick ett slag i huvudet världens huvudvärk so om någon tagit ett baseboll trä o slatt te mig i skallen med omg asså

Födelsedag på torsdag. blir ju bara nitton..lol.. ska väl köpa en lättöl på hemköp för o fira.... NÖT
ajja, Ska läggamig ordentligt i sängen o prata mer med snuttisen mjau mjau på er!

Oscar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0