Home...

Hemma... Men öhm.. Det känns intesom om ga har kommit hem utan bara är på en annan plats som liknar hemma och dt känns inte att jag är hemma,,, ah! tillbaka i vakuumet, MAhh!, Iaf, för er som tycker att trasiga tangentbord är haxX så säger jag bara att iochmed att jag ä hemma, så är jag tillbka vid det pajjade tangentbordet AGAIN mwahaa.. hehe.... Sigh..

Jag vill inte va hemma, meeeen jag måste ju gå i skolan, Ibland vill man bara inte, Så jag ska låta mina barn... Nä, dålig ide... Ajja, ska man sminka sig.. Ser ut som ett röta annars o sen på med parfym.... i eftermiddag ska det tvättas kläder
Jeffla bajs... ajja, "Då kör vi" som dem gamla grekerna sa..

Hm ska ba lägga till att OScar hör dåligt.... Vilket kan bero på att dem i uddevalla har konstant lock för öronen... för det hade jag... Så därför hör man dåligt där, JAg komer hinna bli cp skadad påatt inte ha lock i öronen innan  jag åker ner igen.. om 33 dagar.

Älskar min bajskorv så massor.... :D

(p.s, JAg älskar min svenska mah ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0