I'm alive!

Johoda, jag lever, har bara  landat lite här, på andra sidan Sverige, Motsatt från den sidan jag var på för en vecka sedan...
De e gött här, bortsett från att man får lock för öronen varenda jävla Hor-gpng man åker ner till centrum, aghr hänt ett par ggr,  Det har blivit ett ex antal rundor till ICA för inköp av pepsi och annat smått o gott,
 men det är lattjo här, IMrogon ska vi åka o hälsa på ström, Ska bli skoj, ...

Jsut nu Sitter jag hemma Hos Cim, vi ska grilla, Yäy, Korv och sånt.. : Mums!!!!
Trodde jag skulle ah ströre hemlängtan än vad jag ahr, MEn jag antar att jag trivs bra här,, Det kommer väl trots allt och bli mittt hem om mindre än ett halv år.

Dem första dagarna låg vi o mös o så, och nu under helgen har vi gjort lite saker och så, Typ vart i Torp  med cim, och Så har vi vart Vid kolonin och suttit va gött väder igår, så =)

Btw, Fick etn present av oscar när jag kom ner, Efter den aplånga resan,,, (jobbigt?!? ohyes)De var ett halsband där det var Inristat "evig kärlek" på framsidan och ett utskuret hjärta på baksidan var vbårt datum vi blev ihop, emn .. precis som för många andra så hade de skrivit fel... fel månad.. Lol så vi var o ändrade det idag,, se när det kommer,
Vi har bestämt at jag ska åka ner 19 maj igen och hem 25 maj... jag bara ska ner!

Hittils har jag kommit fram till att,
1. Strandpromenaden var underbar
2. Oscar är sjukt romantisk
3.  Uddevalla är byggt mellan massa jävla höga Cp-berg...
4. Det är stort här, och mysigt..

De va nog deet, äh, nu ska jag ta på mig en tröja, blev lite kallöt o sitta brevid en dörr som är öppen, iofs, så grillar dem därute. ); mys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0