ja ni,

ja ni vänner, etttag sen igen inte varje dag men nästintill, Sitter här och är lite trött, småsur eller kanske mer lite stressad... Har inte råd med fler än två g:n nu när jag slutar, Matte och sen blir det väl i datakommen... Körd är vad jag är....
Sigh...
Var en bra dag, en fin dag... Men nu är jag trött.... Fett lätt trött på att folk i denna staden kastar glåpord efter en,
Varför vet jag inte. är väl nått skit i finspång som går... Men precis som vanligt i Finspång,, precis som vanligt
Man pratar helre skvaller än seriösa grejjer här.. Så därför är det skönt att man kommer härifrån. gott liksom..
Orkar inte lyssna heller.. för det skiter ja i,o skulle jag bry mig,,,så kan jag inte koncentrera mig...*om man baktalar någon så är man feg, men jag skiter i vilket, Skönt med vardag på måndag igen Idag sndag har jag lite o stå i tro det eller ej =)

Datakomm: 4 a uppgifften ska jag kolla igenom o skicka till L-G,
Engelskan ska bli klar,
Sen har vi ju matteprovet,men det tar jag på kvällen,

nu finns det ingen tid för fritid, och jag känner att jag har orken o lusten att ge detta en slutspurt nu! och det är det som gör mig lycklig, Och Oscar o alla mina kompisar. Fett alltså utan e skulle skolan va rätt död.. =)
Ajja,,, sovtajm snart, ajja,

Godnatt på er så länge så hörs vi =)
Oscar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0