.....mah

om huvudvärk två dagar i rad nu plus värken från nacken.... Jag tror jag dör...
inatt när jag av uppe så kändes det som om jag fick ett slag i skallen så jväla ont gjorde det xD,,
INte druckit så mkt vatten heller o har börjat svettas som ett jävla cp om nätterna, och de två senaste nätterna har jag inte drömt alls för roliga drömmar...bara massa skitdrömmar... Hoppas det birbättre, Jag antar att jag sover bättre om jag har en stressig tillvaro omkring mig...

Jag vill ha höst, nu nu nu, så jag får vara med mig älskling och bara låta livet flöda på och låta det gå vidare..Flytta bygga up börja om, Men egentligen vill jag va kvar hemma, hos mamma och dem jag känner, Men det finns ju tåg så, och jag kommer åka hem så ofta jag kan, typ en gång i månaden..=)

mycket tankar som flödar nu, Mycket som är på gång, mycket som ska kollas, Men man vet ju när mna vet att det är rätt,
Ingen har sagt något negativt heller. Men jag har bestämt mig nu =) Det finns inget att oroa sig för och det är bra, och tänk positivt för fan! ^^

"Baby you, is the diamond that lasts forever
And I just can't take a single step without you
Baby to you, I'll always be a faithful lover
'Cause my heart can't make a single beat without you

You make me fly
You get me high
You turn my world to such a better place
Your crazy touch
The sweetest rush
Is something that saved my life
"

Oscar bäbis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0