Phew!

N är jag lite smått trött på allt vad kodning är!
Ni ser ju sjlva hur sidan ser ut och ja, det är nog vad jag tänker ådstakomma idag!
Nu ska jag bara sitta o tare lugnt... Göra lite ubuntu, med tanke på att jag sket i det för att göra bannern!

Jag ska verkligen bara ligga o lata mig idag, ont i ryggen o magen - Gött liksom
nat

Ajja se vad som händer härnäst, Älskling ska ju iväg å jobba
O så ska han hnna göra massa andra saker o jag ba känner

"mah-jag-måste-prata-med-dig-så-mycket-jag-kan-tänk-om-du-dör-och-så-kommer-vi-inte-höras-så-mycket -på-två-dagar" antar att detär bara jag som är sånhät

Jag är lika virrig o stirrig som vanligt o tror att nått ska hända så han faller ner o dör
funderade igår på - vad gör man när ens livs stora kärlek dör?
jag vill inte ens tänka på det. :S

ska väl se om man lyckas få nå liv i gitarren med.
Ajja vi hörs senare.. lawls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0