tipsa!

Ska bara tipsa Om Sophia Somajo med låter "warm blooded murder"
Så sjukt bra, Resten av hennes Album "the Laptop diaries" är förövrigt en 4:a Om inte alla låtarna hade låtit likadant (melodiskt sett" så hade de vatt en femma...
Ajja ska gå tillbaka o föröska göra skolarbete såhär mitt i sjuka tider, men man måste ju

Älskling ringde o väckte mig, skulle nog bli sen..aw,
vill att han kommer hit istället :( saknar min bajs så mycket. om dem dagar som är kvar
Kunde gå lite fortare.. sigh...Sen ska vi se vart midsomar blir, vi måste ju fira den tilsammans..
eller snarare ska annars blir det, bajs... ajja haha
Ska äta mer knäckemacka nu ätit fyra idag...

Vi hörs la senare
Bajs...

I may not have the softest touch
I may not say the words as such
And though I may not look like much
I'm yours.

And though my edge is maybe rough
I never feel I'm quite enough
And it may not seem like very much
But I'm yours.
Jag o Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0