Tisdag

Lugn eftermiddag, Kollade på andra avenyn, Götta!,  Synd sen nr den slutar :( buäääh
Ajja sitter o gör skolarbete,men måste säga att jag är grymt lat vid detta tilfälle. Lawls..
Orkade en fråga o nu räckte det,... haha, har välpå mig imrogon med, hoppas jag hihi ^^

KOllade PÅ "der Baader-meinhof komplex"
Den var så jävla bra! Den kunde väl regisserats bättre märkte inte att det handlade om
Dem personerna det handlade om förrens typ, en 45 minuter in i filmen...
Hoppade o så, Men den visade att dem hade en stark vilja att förändra och vägra se sig i det som var
och de krävde upprättelse och fick göra uppoffringar, dem var revolutionärer!
Jag ser som det, och inte bråkiga och våldsbenägna vänsterextremister

Sen att man själv måste ha haft en sådan stark drift att förändra, hjälper en att förstå filmen
Grymt mycket,
Ajja slut om filmen, Jag är förkyld, värsta irriterande light versionen som typ bara
Sticker i näsan påmig o så hostar jag som en gris. Det är lul.

Kollade in V och FP, funderar på vad jag ska välja till eu valet... vet inte ännu, vi behöver ju inte mer jämnställdhet, emd  tanke på att vi är det nästa mest jänställda landet i världen...och ändå kräver vi mer?
Det är väl i stort sett synen på kvinnan som ska ändras, om nått och inte den politiska delen.
O så ska vi ha nått som inte är för IPredlagen.. och sen bra Ekonomi för samarbete ed de andra länderma
Och bra sjukvård (där hade MP faktiskt sjukt bra om sjkvård till ala även papperslösa! och asylsökande!)

Men, de tar vi när vi inte har nått annat.. Just nu så saknar jag min prutt så himla mycket och vill att han ska komma hit så vi kan kramas, mäh, fuck Distance. vi ses den 19 maj, men ändå, Mäh bäbis kom hit :( 
Aja här är iaf den nya headern.. vad tycks? =)comments are accepted ^^
Den 'är ju  väldigt enkel, men endå,  jag är enkel^^
Ajja vi hörs hejs svejs ^^

 blogg header

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0