det kan funka!!!

Det kan funka med Träning i steungsund!
Det kan det, måndagar och onsdagara är det, !

Halv nio till tio och sedan
halv åtta till nio. De va gött o se!
Blir tajt de dagar jag slutar fem, men det är o ta bussen och äta i skolan och ta emd sig träningskläderna dit... jobigt men vill man så vill man

Ska boka tid på sjukhuset och sen få remiss till sjukgymnast.
Har fortfande ont i nacken tilll och från
Speciellt vid studsmatte-hoppning, men men
^^
vi får se :D ska prata med plutten senare idag när han slutat jobba och är på hotellet
Aw. ska vänta på diskmaskinen sen ska jag upp till vindfället yao.  Orkar inte cykla någon mil idag så det får bli till
vindfället istället :) Och bjuda claes och Lena på biffar:P se hur de tycker dem smakar xD
ajja, vi får sääää, bäbish tog min väska som jag skulle ha.. -_-, ska åka förbi ica med... stannar nog vid dalaberg eller nått
Får se,

Och nu är det bara cirka en vecka kvar till skolan börjar :D whiii :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0