onsdag

Lyckades framföra mig till fotofabriken, tyvärr lät han i telefon för snäll, och stressad, så jag kunde inte skälla ut den stackarn.... Som tur är.. SÅ fick jag fakturan framflyttad, bara det att han sa något som jag blev förvånad över... Ingen hade fått returetikett, för att man skulle använda frimärkena, man ba "hallå" nåttt stämmer inte så jag ba "aha....." som en idiot....

Iaf... STackarn fattade först ingenting,. han visste ens om några studentfoton, men sen gick det upp ett ljus när jag berätta att "de va då fan , hela paketet! hallå, studentfoton på några fula ungar " vet inte om det var de "fula ungarna" eller om han bara kom ihåg.. iaf, nu är det löst.... som tur är... jag sa att jag bodde i uddevalla och han sa "oj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" typ i stil med "vart fan ligger det?"

Och det förstår jag, för ett år sedan så trodde jag trollhättan låg i skåne så....men nde e ju liksom inget bagarmossen heller.....

 ajja end of discussion, idag är det soligt och varmt o skönt naaaaaaaajs, Som jag har längtat...
Hellre svettningar några gånger om året på sommarn än att ligga o frysa på natten mitt i sommarn...

Som i Uddevalla då det har regnat tre gånger så mycket.. eller om de va 30........ skitsamma,
Håller ingen koll på det där, men iaf,
Skönt att skolan snart börjar, komma igång igen, de e ju inte samma sak, men,,, nästan...

Ajja hejsvejs lingonfejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0