snart dags!

Oscar Skulle Ha jobbat idag Men, Tha truck.. gick sönder så det blir och jobba för han imorgon vilket reulsterar i att jag får städa imorgon... typ dra ett tag med dammsugarn,  ingen underskattat och inte för ansträngande Lol.... Blir enklare i etttan Sen!  Har massor ideer på lägenheten och planlösning med möbler osv, Ska bli göttans och när allt är nerslitet och sen börja med det roliga, (dra golv är och kommer aldrig bli min grej!)

Så igår åt jag och Älsklinbgen lite ost och Kex Nom Nom :) och kollade på kung fu panda :) ^^
var ett tag sen

Idag så var vi nere på stan en sväng. Jag lämnade böcker på bibilioteket och sen så gick vi en runda på stan och väl där köptes det tre matlådor var Mina är gröna och Oscars Är blå ^^ Kan komma väl till pass när mna är i skolan och inte pallar köpa fuuud. och en pärm med register och 50 st bläckpennor... ska beställa kollegieblock pch blyertspennor senare, (billigt värre hittade ett ställe på intenet 5 spänn per block och 4 kr för 8 stiftpennor... phett...

Oscar köpte även en tröja till hösten schyssta grejjer! kollade även efter kalender, hittade en, den var iofs i miniformat men helt okej... men jag vill ha en stor eftersom jag hatar pluttriga små saker, så vi får se vad vi hittar, det enda som behövs är egentligen  att skriva in schema på dagarna och andra små händelser : så det behövs inte en så stor egentligen :)

Däremot måste jag säga att de är dåligt utbud på dem på ställen som typ Clas Ohlson och åhlens och till och med bokia hade lite körigt med kalendrar,
Sånt som händer, Mycket fjortisar på stan idag med, och det blir så när stan vaknar igen,  syyyyynd xD
Köpa busskort nästa vecka, bra grejjer, :)
Tur att mna slipper gå på första dagen helt själv , några man känner som börjar iaf och det är bästa! faaast sen blir man själv i klassen -_- omg typ....jag och 44 st andra....... bajs....jag klarar allt liksom... O.o

Ajja hade bjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0