Söndag

har Varit Genomtrött hela dagen.. -_-
No Snus, No Stash to buy it for, Och alldeles för ont i knänba för att ens orka göra det så
Det går jämnt ut ändå... Gick till RIverside/ och tittade på alla båtar och det man såg av havet... Blåste rejält...
Lyckades få med mig en mindre storm Av regn och hård blåst När jag Var Vid Lidl yäy... -_-
Vid Willys Så.... halkade jag och trampade i svart lera med mina nytvättade vita skor...
Man ba "yäy" Grejt...

majonnäs burkar i hårdplast ska aldrig maskindiskas för då blir dem helt reformerade
Och ser inte ut som majonnäsburkar längre.... höhö

GIck igårkväll upp till vindfället, Oscar var röksugen och vad gör man inte? det var gött väder dit, lite halvblött, och uppförsbacke -_- hade man ju klarat sig utan...
Sen hemvägen så hade man tydligen fått med sig två påsar med diverse saker i xD
BAJS ska baka sen... ---_---



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0