TisdahGgGgGgg igen

Csn, fotofabriken, tvättmaskinen, studieförsäkring, eftersändning, maten,

De e ju så att man skulle kunna bli trög, letade efter csn papperet med min kod, och hittade det i min trasiga väska..
Lol. behöver en ny för den andra är för liten, räningsväska alltså.

Har kommit med den flumma iden att springa varje kväll.. eller morgon, beroende på hur pigg jag är, men idag va jg inte alls pigg, somnade vid fyra sen skulle oscar gå upp två timmar senare, = DEATH - kill majsälf....
har dock gosig träningsvärk sen igår, drog golv o plattor o skit, svettig vart man, nu ska man  dra massa spikar innan man kan göra nått annat för masonit plattorna, ramlade av spikarna somd e satt fast i, och sen så låg det tidningar från 1930 bland annat en från 4 augusti så typ snart 80 år sen....inte undra på att huset satt sig?....

Idag regnar det inte iallafall, och det är gott, blir väl att bäbisen får gå ner och köpa bröd sen om inte jag gör det,för jag måste låna en ny bok... lånade en för en vecka sedan imorgon på 450-eller-nått-sidor....som är slut...
bajskorv.... sen måste vi, (eller måste och måste, skulle vara bra) och åka ut till torp....  kolla på datorer och priser.... det bästa är ju att känna på datorn  innan man införskaffar sig en.... Jag är ju inte direkt fisförnäm, meeeeeeen  ändå,

mailade fiskfabriken (fotofabriken) igen .... dom oprofessionella jävlarna svarar ju för fan inte...
sånt som gör mig arg, dålig service och bevis på att de är oprofessionella... så det skriker om det,  Aså de kan ta foton, men dom kan ju fan inte sköta resten för femtio öre, som just nu inte är värt ett smack

ajja, ska  formatera om Min dator senare idag.... ska bara ta mina vitaminer sen är jag tip top igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0