värme!

Fredag idag, aj lajk!  för nu är veckan snart slut och snart börjar en ny, alltså så börjar skolan snart igen
men ändå inte, det är ju att plugga, men, samma sak men ändå inte? - brr jag längtar..

gick ju in i ett lås-mojj igår på kolonin, morr, typ, var vullet på kvälen och gjorde så jag inte kunde ligga på ena sidan o sova, den bästa sidan med,, xD ibland är man bra klantig :D, - men det ä väl jag i ett nötskal tror jag.

Snart ska vi åka och bada, äntligen, för första gången på tre veckor typ, så blire lite bada av, bara jag och min smulpaj...
Mysigt :)skulle haft lite bullar o saft o ta med sig så man kunde fika där, men jag tar med mig några gurkor :)

Nästa vecka kommer det papper från skolan, med studieförsäkran osv, gr8 då kanske man hinner få pengarna innan man börjar så man kan köpa sig ett busskort... sen ska jag åka buss överallt - synd bara att dem inte har något årskort här, det är lite dåligt... men men  sånt man faktiskt får räkna med!, Egentligen är de ju skönt med buss på morgonen och efter skolan... vila, och läsa o lite så :) - sen tar det ju bara  30 minuter, bra skit.. tummen upp,

Mycket aplhavilleförmin del nu några dagar, och A-ha, deras nya album, är nam nam nam nam!
senare ikväll ska jag och älsklingen baka brö' se hur det går xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0