Det som saknas

Jag ligger i sängen, men det är något som saknas
Jag är full av glädje och sorg, men det är något som saknas
Jag är är halvt fylld och halv tom, det finns ett tomrum, för det är något som saknas
När jag tittar mot himlen ser jag en blå sky, men inga moln, för det är något saknas
jag har din tröja, din doft, bilder, men det är något som faktiskt saknas.

jag kan ge upp vad som helst
jag kan ge dig vad du vill,
Bli den du vill att jag ska vara.
Vad som helst
- Jag är förlorad, Du knockade mig i första ronden

Jag vet vad som saknas -
Det är du
Du som ligger och håller om mig i sängen
Du som får mig att skratta
Du fyller mig med glädje
Du som är dem där vita moln tussarna på en blå himmel som bildar en perfekt sommardag
Jag har det mesta just nu, men  det är bara du som saknas


Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0