"men kan du inte...."

Mammors tjat om att fytta till annan ort För att kunna plugga,
men nhejdå, man ska promt stanna hemma så länge man kan ohja!,
Men mankommer inte ifrån finspång om man inte byter län, Visst
Iokej kommunen e fin o Östergötland är helt okej, nära till mkt, men ,
hmm jag ser hellre att jagupplever platser i sverige än att stanna här i hela mitt ruttna liv eller kommer bli
ruttna om jag stannar här xD

Nu senast var det Högskolan väst som jag snackade om, men jag har beställt masa kataloger, typ Karlstad, borås, Gbg, och jönköping, den från skövde borde komma snart
Jag funderar på att byta område, just nu e det ju IT, emn tänk om man skulle bli personalvetare?, jag som gillar människor
Okej det där lät liite gay, men vafan xD, ska iaf glutta mera på programmen, helst var det ju renodlat systemvetenskap och IT konsult man siktade på, det är målet.. då åste jag kunna projekt ekonomi, Säkerhet risker, och vara aktiv i branshen
Men denna utbildning jag kollade på var i cisqo miljö...Undrar om SQL ingår då?
det verkade vääääldigt basic....Jag med MVG i lokala Nätverk A, borde få det enkelt, men ska kolla upp Programkurserna.
ska ju även söka jobb häromkring i sverige, Se vart  man hamnar :)


Ska väl beställa iljetter innande hinner gå upp i pris med....sen i början av maj e det dags att börja sola o skit, inför avslutningen och börja fixa sig, Men gah kommer inte orka vänta 8 veckor! Kommer dö:S,,,
Ska nog snart sova med haha e cp trött :P
Ajja

Oscar <3

Hörs imöra godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0