Rawr

Säger Som Daniel Rawr... Lol....

Hmm Påsklovet då, Planer?

Ja det är ju typ 8 Weeks kvar men ändå Liksom,
Blir väl Uddevalla, Färgelanda eller finspång eller norrköping... Lol...
Lanet på G, Har bara 500 att betala denna månad och är så jäääävla sugen på att gå ner o skaffa ett tre abbe så rawr...
Vill ha ny mobil. :(
en de e nog bättr med en ny Mp3, Eller nya skor o kläder Lol. eller tågbiljetter? 8-), Äh vi får se...

Jag funderar På Vad du gör, Just nu, Samtidigt, en onsdag klockan 14.40, Vad gör du?
 Oh gud, knde inte sluta tänka Igår kväll, på allt runt omkring så jag somna ätt sent, eller tidigt på morgonen, ska bli skänt med lov en vecka och inte göra något, Mer än på torsdagen då... Onödigt att inte gå när man slängt ut 320 spänn på biljetter.. men men. Ska se Sverige - Montenegro i Mars iaf.... Ska bli skojs...

Ajja.. Just nu är allt så gay så jag orkar inte tänka...
Bli sams för i helvete för min skull?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0