Sigh

.. AJo,, FIlmen var helt okey,, Jag satt såklart o skrek mest utav oss
Sen höll jag på o missa bussen, sen ringde Martin, - Lol
ajja somnade vid eneby ty o vaknade vid norr tull, Av Korsakoff, yäy sa jag då, sen mötte man micke o gick hem till kalle o sen mötte baboooo, o sen vart det filmdax :P, gött att Babo rapade vitlök hela tiden. gött (Y)
ajja Tack grabbar, de va värst det och Upppiggand nu när det är som det är... Man sitter liksom mitt i skiten o känns osm om man blivit lämnad där..

Förhoppningsvis så kommer det bli enklare snart =),
Nationella snart då.. inte mycke o tjöta om, kommer gå bra..
Sitter venten, men orkar inte prata nu.. känns bara så lol alltihop...
Verkligen i Smetan.. först grejjen på måndagen o sen tisdagen kändes som fredagen den 13:e två dar i rad. lawls

Fest imorgon,, alla hjärtans dag,, pfft känns kukat överskattat,, fast bara lite.. ^^
Men måndag tisdag och onsdag var ändå så grymt underbara på ett sätt, torsdagen var dessvärre :/
Ajja allt kommer ordna sig, det vanliga man säger  såklart... men nu känns allting realistiskt igen..
Fatiskt...
Tack alla som tröstat,, Ni e guld..=)

If you want me I must be doing something right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0