Sigh

Jaha, Vad ska man göra på lördag?
Framförallt fredagkväll är ju pepp på att se nya fredag den 13:e
Lördag är ju alla hjärtansdag
Men o den man vil överraska någon inte har tänkt o va hemma, Va ska man ta sig till då?
Jo an gör det en annan dag
Frågan är bara om det ens skulle upskattas?

Är på lite jävla dåligt humör
Känns ju inte som om att amn får den uppmärksamhet man borde få
Och som alla vet så är det ju inte bra....
Jag vill ha mer mys o mer närhet
Har jag inte gjort mig förstådd tillräckligt eller vad är det som krävs hörrö?

är förvirrad. och putt, och ja putt
Va så jävla arg nyss så att jag ahde sönder kranen i badrummet, så A Nu får man ringa någon jävla äcklig rörmokae som fixar skiten

Just nu ska jag stta mig i badkaret o slappa - Ha ätit för många bullar idag yao..

"I feel so lost In my despair,
Everyhere i Look I see you there
And when i Close my eyes
I Realize It Isn't fair"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0