Torsdag

Gått nästan en vecka,, bara några veckor kvar nu... lol
Saknar min plutt Så himla mycket så jag vet inte vad jag ska göra..
Sitter o degar framför Mors dator nu, när min dator har kraschat ihop totalt!
Hatart, sånt händer,,, Hmm hemma o slöa suget har jag :P bara fetta liksom :P
inte festa isf bara softa, kkan inte tänka på så mkt när jag tänker på älskling o saknar honom
Tommy frågade en grej nidag
"Steff.... e du nykär?
Jag: Ja jo, de e jag....
Tommy: Har du diaré?"

Lol...
Var ju som sagt på universitetet idag... helt klart lärorikt,, somnade under förläsningen om sociaonom programmet som jag ville höra på
Men GUBBEN HADE JU SÅN SÖVANDE RÖST....
så de va lol, sen så kollade jag op civilekonomi och nationalekonomi och affärsjurist... Kan va kul :)
Ekonomi e väl inte så skitkul direkt men,, de funkar väl?

Blir väl ett tre abb ist för halebop...men de skulle bli surt om det inte funkkade mellan mig o socar efter en tid (fast jag tror att det kommer göra det) men om det mot all förmmodan inte skulle göra det så sitter jag där med ett tre abb och gloor:P iofs vill jag bara ha i 12 månader, men ändå... Får tänka på saken....
Ska vila lite, eller skita i det vi får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0