veckan

Veckan som kommer kommer nog bli, bra :), vart ju inte riktig som planerat, Hoppas man lyckas peta in något ändå,
Jag har ju biljetterna, fr frska bli v med dem eller nått, eller försöka pallra mig dit, men srsly, så, jg orkar inte träffa många nu, orkar bara ba hemma, eller bara slöa, softa träffa mysiga personer, ingen som sårat mig

För du verkar inte inse att du verklign gjorde det, såra mig,  o nu verkar du tro att allting är okej - men det är det inte.
Jag är fortfarande sårad och det känns fortfarande, Även fast jag aldrig eller nästan aldrig tänker på det - det är så det går över fortast, Du vet inte hur mitt liv har vart o jag vet inget om ditt fair`- mm kanske det...
för just nu orkar jag inte tänka,

Överraskar mig själv, genom att jag kommer på mig själv att jag är glad jämt, pratar, är trevlig, myser i andras sällskap, och bara känner mig sedd , IGEN,  äntligen... liksom, jag kan inte gräva ner mig, jga är s positiv som jag kan bli nu och det finns faktiskt inget som kan få mig o gå ner mig nu, slutar skolan, hela fratiden framför mig, geeekar och bara lever, :)

Inget är lovat men det känns som jag har allting klart ändå,  det känns bra, massa sköna människor,

Yäy fick mig precis En storebror :D wäy
 nu ska jag softa i skype och bara softa som sagt :)

Puss Steff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0