Whi....

Fuck allt jag sagt tidigare om mys, Lööve etc,
Det sa bara pang!
Inget kan mäta sig med det här, Isf är det bara småfisar i rymden
Jag har hittat "the long lasting love", Resten är historia, Som jag inte tänker dra upp,
Man vet ju inte hur det funkar och varför det inte funkar om man inte testar?, iaf Om jag kunde gå tillbaka o ha det o gjort så sulle jag det, Men ändå, Nu känns det som om jag har vart singel de senaste tre månaderna om man Jämför Med Oscar.
I mitt förra Så kändes det som om det bara var jag som kämpade o Höll skenet uppe
Försökte vara där så mkt som mäjligt men Jag kände mig aldrig sedd eller uppskattad
Så fuck alting jag har sagt om kärlek och mys hur underbart det är, Det HÄR är grejjer :) detta har jag inte upplevt... Err någongång Starkare Än mitt Förhållande som höll ett år, O jag skojjar inte,
Jag o oscar är lika varandra, och Man kan slappna av med honom, de är det skönaste
Jag är ingen som tar första bästa sådeså, Men denna gången sa det bara smack Även fast jag lovade ig själv att ta det lugnt; Nu är det ju ca 36 mil mellan oss, Men ändå


Nu var det inte meningen o såra någon, Sorry :/ If I did

Men nu känns allting nytt, fräscht och Uppskattat, Som om jag gått på sparlåga hela hösten o under januari för att blomma ut nu,
Så vecka 14 - 16 blire Uddevalla :)
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, Ta på mig kläder o fixa mig :)
Skoldags idag igen Löl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0