Whiplash

Shit, det började med att jag hade ont i nacken i onsdagsnatt, och kunde inte sova, och samma sak igen.. Lol, så nu ligger man här o vart vaken hela natten (LYCKADES STOPPA I MIG TRE TABLETTER SÅ Ä LITE  DIZZT @ THE MOMENT)

Inget bra sätt att ge sig iväg på,
sist det gjorde såhär ont svimmade jag när jag stallde mig upp,
så  jag stannade i sängen idag


Nu är det faktiskt bättre, KAn gå o röra mig, men min vänster arm är fortfarande cp
Kan liksom int hålla i saker för jag orkar inte liksom Hålla hårt,
Även fast jag vill så kan jag inte, jag hatar det här,
Det ärsta är, att om jag kan ansöka om aktivitetstöd, Men då får jag inte börja jobba sen för då finns rken att jag kan bli sjukskiven i två år.... Lagom kuwl

Men jag kämpar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0