den eviga tvåan

* Föddes sist i ett tvillingpar
* Jag är silvret, och inte guldet,
* Jag är andra priset på ett tivoli lotteri
* Andra sortering när det gäller varor
* Får alltid vara i det sämre laget,
* Jag är alltid underlägsen två och två
* Inte speciellt begåvad på något,, Därför får jag andras rester
* Jag är den där andra personen man pratar med som alltid finns där och ställer upp, - När bästisen inte kan. D.v.s Man blir utnyttjad
* Jag är liksom Ramen på tavlan, - Tavlan gör ramen  INTE tvärtom.

Jag kommer alltid vara den eviga tvåan, Den som blir över när det bästa är slut och man är desperat, Det finns alltid någon som är bättre,  Jag kommer aldrig bli först vald. aldrig.

Jag är glad att jag har Någon ändå, Fast precis som förut, sviktar självförtroendet, (i samband med det, Så lägger man på ännu mer självdistans för att hålla skenet uppe, ) och man tror att de jämt har ögonen öppna för någon ny, Det är lugnt, jag är van att  bli sviken, - Den eviga tvåan liksom, Jag är van....
 Jag har aldrig svikit någon, utan att den har svikit först!  -

....Och jag skulle aldrig i hela mitt liv, Svika dig. Det är ett löfte <3.....


Skrev en låt idag o fan va bra den blev, - Men inte tillräckligt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: anonym

Om jag får säga mitt så är det inte alltid bra att komma först hela tiden. och för mig skulle du komma först föralltid

2009-01-13 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0