Efter nyår

Inget bloggande på ett tag nu, inte vart hemma, Vart hos sötaste Kay! :)
det va fina grejjer!
Spelat guitar hero WT, Jag SUGER på trummor, nada taktsinne, tondöv, Hur pass bättre kan det bli? Skitbra, Tummen upp Steffi!
försöker så gott jag kan iaf ;)
Aja, instiftade några nyårslöften på bussen hem, 
Skulle j faktiskt vara schysst o ha jobb o lägenhet i antingen stan eller Linköping. Östgöte vettu!
to the bone....

Ajja precis som julaftnen så kändes det inte som nyårafton, öh vet ej varför, men antar att dte inte var tillräckligt mycket snö, Duh?!, och se att jag har haft en del o tänka på så man har liksom inte tänk på att det är ett nytt år osv. vart till och med livrädd när det bara var en vecka kvar till skolan börjar, shajt mate!

Lite  Text från frondas låt "mitt rop på hjälp" Ska förklara varför jag lägger in dessa delar av låten


"Jag måste börja lära mig att vårda sinnet 
Sväljer min stolthet, tittar upp fast tårar rinner 
Har lovat mindre, men nu ska jag hålla allt 
Går ut på stridsfältet, upp med hakan, huvudet kallt"

 
-  Hösten har vart skit, träffade en människa som förändrade hela mitt liv,
på det dåliga sättet, Söp som ett svin Hade jag haft tillgång till alkohol under veckorna hade jag med största säkerhet druckit då med, kunde inte träffa mina riktiga kompisar, det var ca  tre till fyra månader sedan. Glad att jag NU kommit ur det där, att jag slog tll honom, lämnade skiten, känns JÄVLIGT SKÖNT, Nu ska jag ut på fältet, städa upp, upp med hakan hålla huvudet kallt. Det som fanns då var inte jag, Jag är en stark person, emd förnuft, en smart glasögonorm till pluggis, SOm är hemma o myser, ist för att vara ute o festa. NU börjar den lugna steff sakta smyga fram igen komma fram ur skalet som bggdes upp i början av augusti, Krossat hjärta o alkohol Thumbs upp. Enkel matte  mer fel kunde de inte gå, slutade i misshandel , Han är inte längre kvar i landet, känns skönt, väldigt skönt




Till hälften av vår släkt, varför blundade ni?
Min syster blev den kvinnan, ni aldrig kunnat bli!
Sen undrade ni att vi inte hörs längre
En kniv i ryggen, vi behöver inte sånna vänner

 -
Storasyrran har alltid haft något som vart jobbigt ALLTID, Jag beundrar henne att hon klarat allting som varit och inte gett upp, all cred till dig syrran  du är stark som självaste piri pirin, Även fast släkten klagat o gnällt, o skämts, så har syrran alltid stått upp för sig själv, klarat allting, Tror inte många skulle klara det som hon gått igenom, Jag är stolt över dig syrran! Nu är allting bra efter dryga elva år. :)



Ajja , ska till lkpg imorrn, Magnetröntgen, se vad de säger, haft skitont senaste dagarna, på länge helt knäppt
aja, det kommer komma mer eller mindre under hela livet,

Nu Ska jag Spela lite I wanna be the guy, Återkommer med mera info om hur det går, KOmmer säkert gå helt cp, :P
Kommer bli sinnesgalen!

Hej å Hå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0