Go morron,

Imorgon, eller sent ikväl får jag gå ut, yäy, äntlgen kan man röra sig ut i friska luften...

Jooo, jag stiftade ju några nyårslöften de gjorde jag ju, <<<<
nyttiga sådana, såg att jag srivit upp dem här hemma, - Jag är så himla glömsk :S
vaknade nu oc lockan ringer vid elva. jaja kul ul :D, ska väl försöka somna om igen  medans alla andra  (jaaa, de flesta förutom de som faktiskt har sovmorogn, en fredag) går upp för att gå till skolan.

haha man kanske skulle?, nej fack juste bussen går om en vart haha too late :Pjaja jag får väl somna om :)
Alltid lika gött ska ändra om sidan lite med, tröttnar gansla fort på orangt
Kollade på lite roliga klipp på youtube när folk splear gh4, Oh fy fan, en va värsta sämsta på Beatiful disaster på easy, på TRUMMOR, ajja ska göra en månadsbudget med, sigh! Alla pengar tar slut så himla fort, och jag har inte es festat denna månad, men kan bero på att jag köpe jul klappar, ajja, får sätta mig o göra något schyggt i excel senare idag

A hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0