höh

Ska lägga mig o sova nu snart, lol, Öhm Jutte!, spelade lite biljard mot emilie idag, Sen försökte vi få upp hennes lås på cykeln, och efter att vi slitit ett tag så fick on upp det , Bästa skiten.
Jag vann Btw på biljardem (en gng av två så...)

Imorgon ska jag förvrigt in till stan

Ajja, Lyckades ha sönder en lampa med (hur fan lyckas jag inte????) Ajja, har suttit o knåpat på gitarren under kvällen, så det kan nog bli bra; ska lyssna på Lite Lasse Winnerbäck nu
LÄgger upp en bild som e så .. ja jag vet inte moff... På mig och min skolkompis Krille....(Han hängde med oss när de va saco mässa :O :O)
Jag gör värsta minen
Btw, kolla min, min

Tjolahopp, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0