Möjligheterna

Jag har möjligheter, och kontakter till en hel del, dags att ställa sig å plattformen och ta det där sista klivet? göra något av alla möjligheter till något nyttigt... sex månader kvar, sen är gymnasiet slutt. slutt slutt slutt! (ja de ska stava ,med två t nu xD)

När man kommt hem och är sjuk så känns det lite ensamt, Att man är van att alltid ha någon omkring sig, och s måste man ligga  sängen med datan i knät, knappt någon som e inne på msn, de e väl okej, just för att man e sjuk, men det skulle vara helt okej, o man kunde få vara liiite social ändå.. MÅste resa mig pp o fixa madrassen och sen vetekudde till nacken (stel som en pinne yao)

Har inte vart såhär sjuk på två år :P visst lite lagom feber hitan o ditan men inte typ halsfluss eller så
KOmmer det ta två år till innan man insjuknar igen
Ajja, jag har väl smittat mig själv... ^^ höhö Lol...
nej, nu e klockan ver ett, känns inte som det,  ajja, gonatt på dig med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0