OH!

fest igår, Med Tommy, Björn Micke jag emili och sebbe, Syrran ,mötte vi nere vid söder tull, där björn kräkade lite ^^ xD
"rensa systemet" som de så fint heter

Ajja, förfesten var cool, lugn soft, Kändes skönt att vara med sina skolkompisar och sin bästa kompis emilie, 
Sen vart det utgång, när vi kom dit var det lite tomt på folk, men det ökade i takt med att klockan gick, De va lite dyrt där, men sånt får man ta skit var det iaf, massa dans med grabbarna :P som efter ett tag att de stått o tittat börja dansa de med. 

Ajja, jag o emilie åkte hem och konstaterade att de va en jävligt bra väll och jag säger som björn att "de hääär måste vi faaan göra om assåååå" haha då blir nog kankse hugos som vi intar istället ! ajja de va en superduper bra kväll, Dock måste jag träna balanssinnet, de e ju helt cp efter två cider :S ajja, de va nog skornas fel :O ;)

Nu ska jag hämta ut biljetterna till hockeymatchen LHC - luleå med sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0