Så är det

Jag hoppades eller hoppas, men jag förväntar mig inget,ändå blir jag ebsviken nu bär det blir såhär, Känner mig dissad för en skitsak, ett skott i bakhuvet, hmm pfft..
Det är väl det som är skillnaden, jag vet inte vad äh som jag säger, äh äh äh...

Om jag är en så bra mäniska som alla säger, som jag fått höra hela tiden. 
Varför blir det BARA såhär för? BARA...
Varför? Höll seriöst på att bryta ihop uinder mötet om min frånvaro från matten.. 
nu har jag tre månade å mig att plugga upp 20 extra timmar och ett betyg. 
ja visst! Dyskalkyli FTW! -
nej de va inte många av er som visste, men jag går inte o stoltserar med det, snarare tvärtom

Det är fan skam att man inte ens kan räkna ihop poäng på yatzy...
"Och sen så gick de bara neråt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0