Såja!

Fick min kära mor att köpa Nuska, glass och halstabletter och nyponsoppa åt mig: whi!.
Men seriöst, ska man ha såhär ont i nacken när man har halsfluss?:S
Känns ju jävligt udda, men okej

Har för skojs skull, suttit och tittat på lägenheter på blocket. hittat några fina, Har mest tittat på planläsningar o sånnt, kan ju vara bra och titta på lägenheter inne i stan om det är där man får jobb, mmen skulle nog vara skönt o stnna kavr i finspång ett tag tilll
Somnade till toy story två igår :-P "Jag har en skallerorm i min stövel!" heh :P
Oh nu kom mor hem, nu ska jag sätta mig o försöka äta, Men shit va svårt det har blivit o andas
:S:S:S:S:S


 - Jag har haft tråkigt och kommer nog ha det den kommande veckan, Så jag sökta på lite roliga halloween klipp :P
Blev riktigt sugen på att se resterande delar av halloween från fjärde. Men det är varken kul eller läskigt eller mysigt o se dem själv, emn nu måste jag det när jag är sjuk, annars så väntar jag :)
gott med glass ändå :)
Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0