sjukhus

Har precis Vart på Lasarettet här hemma, och lol...
fick sitta o vänta cp länge, men ajja, Fick komma in till någon slags AT sjuksköterska (de va någon som utbildade sig)
Som hade läst min journal och det första hon nämnde var att jag gick hos sjukgymnasten, a, de va typ i augusti sist?

Back to topic, kunde knappt andas imorse (kan seriöst knappt de nu heller) så jag åkte till sjukan för att för reda på vad jag led av (typ hjärnhinneinflammation big nono, Halsfluss, körtelfeber eller något annat trams), Ja de kom fram till att jag hade svår Halsfluss (yäy! NOT) och måste stanna hemma I sängen MED glass nyponsoppa, blåbärssoppa och halstabletter och maxdos av värktabletter, en hel vecka - vilket i sin tur betyder att jag slipper skolan i en vecka till.. skitkul slut eller inte, ajja, ska åka till centrum och kirra pengar, sen ska jag köpa hem glass och nyponsoppa och det.... kul kul.
Snåla mamma xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0