Slut!

Jag blev ett måndagsbarn 
Hela livet blev en helg 
De e månda snart 
Men jag lever för ikväll 

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv 
Situationen e så sjuk 
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg 
O helgen måste ta slut

 - Föddes en måndag


Jag e så totalt efter, men det e inte förrens nu jag har fastnat för veronica maggios Låt "Måndagsbarn"
Ska se filmen Fjorton suger ikväll, De va ett tag sen, men den är bra blir svenne filmkväll i ikväll
Skönt, ibland ere njas o va sjuk o ibland inte, som tur är så slutar jag att smittas på imorgon haha, så på lördag kan jag träffa folk igen whi,  Är sugen på spela biljard. Så inni bomben, måste bli bättre, men Emilie slår mig jämt i det, får köra mot någon som är lika dålig som jag kanske?  men men, nu sa jag drick blåbärssopa och olla på film, sen ska jag maila mina lärare o fråga vad som hänt/händer de två sista dagarna på första veckan

Fuck hemtenta i datakommunikation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0