Text

Oh shit orkar inte skriva något vettigt
Typ ont i magen o mår illa, blä.
Ajja får väl veta imorogn om de är nått eller inte.



vem tror på allting som jag sagt,
när jag bara snackar skit och ljög om allt.
men jag förstod när det försvann,
att det aldrig kommer sluta så igen.

nu har det gått ett tag, jag skrattar åt det hela nu.
jag öppnar hela själen ingen fattar det som kommer ut,
vill inte hata livet men jag vill begrava tiden,
sitter här igen och skriver även fast jag blev besviken
hur ska det sluta sen när ingen lyssnar på mig,
vem ska förklara att Steffi faktist var en dåre, 
en jävla självupptagen idiot på två ben
som skiter i allt annat än sina egna jävla problem 
hur kommer alla se mig va, när ingen orkar me mig
vem kommer stå brevid mig ge mig ge mig ge mig heder !
jag trodde denna tid va tiden när man skulle lyckas 
nu förtiden är det bara hat o pratar och tjat som yttras.
det går imot mig gräver ner så ge mig så ge mig lite frihet.
jag vill ju bara känna kärlek som från barnatiden, 
för detta livet är så, men detta livet suger. 
åå vilken bradg att jag är ärlig när mitt inre ljuger.

vem vet hur allting faktist är, 
när jag inte orkar skriva om det här.
men jag är stark och kämpar på.
även fast jag inte längre orkar gå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0