tisdag kväll

Muahahah Sjuk igen! porkar inte ta mig ur sängen - skönt med laptop :)

Ajja, nu e man hemma efter ett par dagar hos Jocke, fint vare :)
Ska bestämt då ta upp det här med skräckfilmer, Jag har aldrig tidigare haft problem med att titta på skräckfilmer, Dem har inte skrämt mig, Men phew, Nu när man tittade på Halloween 1 och 2 och lite av fyran och sen the grudge 2 med jocke, så måste jag erkänna att jag skrek en hel del och vart rädd en hel jävla del (jag är väldigt lättskrämd annars )
Men han lyckades ju skrämma mig en del med emmelanåt typ galgar och sånt... (duh! lättskrämd som sagt)

en annan grej när man hörde när man kom hem var att en av mina kompisar hade fått skrota sin nya bil, kul kul,
Inköpt i juli tror jag. sånt händer.... lite orolig är man ju men men , man får hälsa på när man blivit frisk

Jag ska nog sätta mig i badkaret om en liten stund, ska kolla klart på sthlm live :)

Här är ett av Björn Gustafssons uppträdanden innan han fick sitt genombrott
http://www.youtube.com/watch?v=CDEF5rHviJM&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0