Way

Bra del i en text Av Byz

För har han ingen tid för henne
struntar hur hon känner
Då får han skylla sig själv

 - Tragiskt nog så vet jag av tidgare relationer att de e sant :S Fast detta va åt andra hållet, Och de va jag som fick skylla mig själv

Dock, sa senaste som igår, tror jag att jag har superduper svårt att få dåligt samvete för något, Att jag kan gra mycket utan att jag får dålig samvete  även fast jag vet att jag gjort något

Såja nu har jag tagit bort dig som vän på bdb, ingen idé när man aldrig hörs av .. lite onödigt och kolla någon random bdb med samma tjaffs hela fuking tiden, Säger du alltid samma saker? Verkar vara den där Killen som alltid går på samma repliker V A R E N D A gång, samma sak jämt, inget annorlunda. Men vad vet jag?, jag känner dig inte längre.
Nu är numret raderat med, onödigt o ha ett nummer som man inte behöver. ajja, skönt o släppa det nu....
Bai bai Bankai.
Blir o se bleach nu.

Sluta sura hörrö ;) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0